izpis_h1_title_alt

Medijske reprezentacije žensk islamske veroizpovedi
ID Goričan, Eva (Avtor), ID Pajnik, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,05 MB)
MD5: 82BBED9CEB6F9E7135E8429A2FAEDFD6

Izvleček
Magistrsko delo naslavlja problematiko stereotipnega uokvirjanja žensk islamske veroizpovedi v medijih na zahodu. S pomočjo pregleda že obstoječih študij medijskih tekstov oriše najpogostejše medijske okvire žensk islamske veroizpovedi in predstavi ključne značilnosti teh okvirov s pomočjo grafike. K odgovarjanju na raziskovalno vprašanje, kako mediji reprezentirajo ženske islamske veroizpovedi, pristopa s kombinacijo pristopov orientalizma ter teorije predsodkov in stereotipov v povezavi s teorijami medijskega uokvirjanja in premise post-feminizmov. Metodološko se poslužuje predvsem kvalitativne interpretativne analize in kritične analize diskurza. Ukvarja se predvsem s koncepti generalizacije in uniformnosti ter binarnim opredeljevanjem žensk islamske veroizpovedi v primerjavi z ženskami iz zahodnih družb oziroma v odvisni relaciji do moških islamske veroizpovedi. Opredeli najbolj prepoznavne medijske reprezentacije žensk islamske veroizpovedi kot (i) drugačne, (ii) zakrite žrtve, (iii) teroristke in (iv) osvobojene ter v nadaljevanju razpravlja o morebitnih vzrokih za tovrstna medijska uokvirjanja v navezavi na aktualne dogodke, predvsem pojavom islamskih terorističnih napadov po 11. septembru 2001. Osvetli kontekstualno spreminjanje oziroma prilagajanje medijskega uokvirjanja družbeno-političnim interesom in izpostavi pomanjkanje avtentične reprezentacije vseh posameznic islamske veroizpovedi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ženske islamske veroizpovedi, islam, stereotipi, mediji, medijsko uokvirjanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105055 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35980637 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2018
Število ogledov:1753
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Media Representations of Muslim Women
Izvleček:
Master thesis addresses the issue of stereotypical framing of Muslim women in the Western media. By overviewing the already existing studies of media texts it illustrates the most common media frames of Muslim women and presents frames' key characteristics with an infographic. It uses a combination of orientalism, as well as theory of prejudice and stereotypes in relation to media framing theories and post-feminism premises to answer the research question of how media represents Muslim women. Methodologically it adopts especially qualitative interpretative analysis and critical discourse analysis. It mainly deals with concepts of generalization and uniformity, as well as binary definition of Muslim women in relation to the women from Western societies and in relation to Muslim men. It identifies the most notable media representations of Muslim women as (i) different, (ii) covered victims, (iii) terrorists, and (iv) liberated, moreover, it discusses the potential reasons for these media frames related to the current events, especially the Islamic terrorist attacks after 9/11. The thesis illuminates the contextual transformation of media framing in relation to socio-political affairs and highlights the lack of authentic representation of individual members of the Muslim women’s community.

Ključne besede:Muslim women, Islam, stereotypes, media, media framing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj