Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Med ilustracijo in umetniško grafiko
ID
Božič, Zala
(
Avtor
),
ID
Muhovič, Jožef
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Suhy, Branko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(7,87 MB)
MD5: A2D413AC1C56E5475A10DE2ECDC4C5ED
JPG - Priloga,
prenos
(2,70 MB)
MD5: FE5816E8E5567BE2811E0702B043F2C2
JPG - Priloga,
prenos
(2,22 MB)
MD5: F3B58C90EC1C5B0555D9BBA7903CA343
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Moje delo je »avtotematizacija ustvarjalnega ozadja«, pri čemer je poudarek na srečanju z »izvorno« grafiko, z »originalno umetniško grafiko«, ki rezultira v osebni izkušnji grafike in individualnih vidikih ustvarjalnega procesa v grafiki. Poudarek je na grafični akciji, ki je utemeljena na pristnem umetniškem doživetju in ustvarjanju, na pristni čutnosti. Gre za avtentično umetniško doživetje v ustvarjanju, ki rezultira v izrazito snovnem, čutnem in konkretnem artefaktu. Grafična akcija ni le težko fizično delo, temveč grafika terja tudi specifično likovno mišljenje. Pomembna prvina mojega ateljejskega dela je tudi sistematičen študij modernizma, predvsem kubizma. Prav srečanje s Picassom na »štiri oči« je bilo vir za iskanje ustvarjalnih alternativ. Prva je zame oblika in oblike so podvržene katarzi. Ključna je ekspresivna linija, tista, ki nosi »elan vital«. Tu je še Matisse, ki je z barvo vplival na mojo oblikotvnornost in podobotvornost. Ker sem grafike ustvarjala v lesorezu, je bil moj ustvarjalni interes usmerjen v iskanje temeljnih principov »modernega« lesoreza pri Munchu in Kieferju. Naslonila sem se na tradicijo »ljubljanske grafične šole«. Tradicija je jedro umetnosti in je temelj za ustvarjanje novosti. Temeljito poznavanje tradicije je pogoj za svobodno občutenje svoje lastne individualne ustvarjalnosti. Vztrajam pri avtonomiji umetnosti in iskanju svoje lastne poti v ustvarjalno svobodo. Prizadevam si najti svoj lastni likovni izraz. V tem iskanju ima pomembno vlogo eksperiment, ki se sklada z mojo akcijsko neposrednostjo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Ilustracija
,
vizualne komunikacije
,
grafika
,
modern lesorez
,
modernize
,
originalen odtis
,
originalen lesorez
,
magisterska naloga
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-104941
Datum objave v RUL:
17.10.2018
Število ogledov:
1305
Število prenosov:
895
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
In Between Illustration and Fine Artistic Printmaking
Izvleček:
My work is "autotematization of the creative background", with the emphasis on meeting with "original" graphics, with artistic printmaking, which results in a personal experience of graphics and individual aspects of the creative process in printmaking. The emphasis is on artistic action, which is based on genuine artistic experience and creativity, on genuine sensuality. It is about authentic artistic experience in creation that results in a distinctly material, sensual and concrete artefact. The core of graphics is the matrix, there is where the drama of my own creative process is happening. Printmaking is not only a hard physical work, but it also requires a specific artistic thinking. An important element of my studio work is the systematic study of modernism, especially cubism. It was the meeting with Picasso where I found creative alternatives. Most important for me is shape and the shape is subject to catharsis. The key is the expressive line, the one that carries the »elan vital«. There is also Matisse, who with his color influenced my shapeforming. Because I created printmakings in woodcut, my creative interest was focused on finding the basic principles of "modern" woodcut with E. Munch and A. Kiefer. I learned about the tradition of the "Ljubljana Graphic School", with which drawing in perceived in its original dimension and complexity. Tradition is the core of art and is the basis for creating novelties. A thorough knowledge of tradition is a prerequisite for the free feeling of one's own individual creativity. I insist on the autonomy of art and the quest for my own path to creative freedom. I'm trying to find my own artistic expression. In this search, an important role is played by an experiment that is consistent with my action immediacy.
Ključne besede:
Illustration
,
visual communications
,
printmaking
,
modern woodcut
,
modernism
,
original print
,
original woodcut
,
MA thesis
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj