izpis_h1_title_alt

Analiza nalog s področja gibanja na tekmovanju Čmrlj v šolskem letu 2017/2018 : diplomsko delo
ID Župec, Urša (Avtor), ID Bajc, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5391 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu po nalogah analiziramo rezultate s tekmovanja srednješolcev iz znanja fizike Čmrlj, ki je potekalo 11. oktobra 2017. S primerjavo odgovorov po nalogah določimo težavnost posamezne naloge in jo uvrstimo v skupino – zelena, rumena, rdeča, modra, nad modro, kot pri analizah Nacionalnega preverjanja znanja (NPZ). Tako lahko vidimo, katere fizikalne teme so srednješolcem zahtevne oz. težke in jih primerjamo z rezultati NPZ iz fizike. Podrobneje predstavimo naloge s področja gibanja in primerjamo uspešnost tekmovalcev pri teh nalogah v primerjavi z ostalimi nalogami na tekmovanju. Naloge primerjamo z analognimi nalogami iz preteklih NPZ, tako da primerjamo uspešnosti reševanja na tekmovanju in pri NPZ.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekmovanje iz fizike Čmrlj, gibanje, analiza nalog, srednja šola, nacionalno preverjanje znanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[U. Župec]
Leto izida:2018
Št. strani:28 str.
PID:20.500.12556/RUL-104345 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:53:373.5(043.2)
COBISS.SI-ID:12151369 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.10.2018
Število ogledov:1830
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the kinematics problems at the Čmrlj competition in the school year 2017/2018
Izvleček:
In the diploma thesis we analyze high school students’ results obtained at the physics competition “Čmrlj”, that took place on October 11th, 2017. By comparing the answers we determine the difficulty of each task and place it in a particular groups – green, yellow, red, blue and above blue, similar to National Assessment of Knowledge (NPZ) analysis. This comparison allowes us to observe, which topics in physics are the most difficult for the competing students. We also compare the results of the competition with the NPZ results. We present in more detail tasks from the field of kinematics and compare the successfulness of competitors in this tasks with the successfulness in other tasks in the competition. We also compare competition tasks with analogous tasks from past National assessments of knowledge in physics and we compare the success rate of solving those tasks in the competition and in the NPZ assessments.

Ključne besede:physics, competition, fizika, tekmovanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj