izpis_h1_title_alt

Prenova celostne grafične podobe vinske blagovne znamke Škerjanec
ID Gruden, Kristina (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5339/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomski nalogi se posvečam področju grafičnega oblikovanja, in sicer oblikovanju celostne grafične podobe vinske blagovne znamke Škerjanec. Naloga je razdeljena na tri vsebinske dele: likovno-teoretični del, analizo obstoječih grafičnih znakov s področja vinogradništva in vinarstva ter likovno-praktični del. V likovno-teoretičnem delu najprej opredelim pojem celostna grafična podoba in njeno funkcijo v poslovni politiki blagovnih znamk. Nato opišem postopke strateškega načrtovanja, ki so potrebni pri prenovi celostne grafične podobe. V nadaljevanju natančneje predstavim osnovne stalnice celostne grafične podobe. V drugem delu analiziram nekatere obstoječe celostne grafične podobe konkurenčnih slovenskih vinskih blagovnih znamk. V zadnjem delu najprej analiziram predhodno celostno grafično podobo vinske blagovne znamke Škerjanec, nato pa predstavim prenovljeno celostno grafično podobo, zasnovano na podlagi pridobljenih likovno-teoretičnih dejstev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-104260 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12135753 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.10.2018
Število ogledov:698
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Redesigning the corporate visual identity of the wine brand Škerjanec
Izvleček:
This thesis focuses on a field of graphic design, with its main focus being on creating a corporate identity design for winemaking brand Škerjanec. It consists of three parts: art theory, analysis of graphic signs in viticulture and winery and last but not least, a commentary on graphic designing in practice. The art theory section defines the term of corporate identity design and its role in the business policy of brands. The process of strategic planning for re-creating a corporate brand identity is explored and the most common features used in creating corporate identity design are presented. The second part includes the analysis of some existing graphic signs of competitive Slovenian winemaking brands. The last part starts with analysis of the previous corporate identity design of Škerjanec wine brand and ends with presentation of the renovated corporate identity design, created according to the obtained theoretical facts.

Ključne besede:graphic design

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj