izpis_h1_title_alt

Razlika med kupci trgovskih in proizvajalčevih blagovnih znamk kave : diplomsko delo
ID Turjan, Špela (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/turjan2313.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:notranja trgovina, nakup, odločanje, izbira, trženje, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, brezalkoholne pijače, kava, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Turjan]
Leto izida:2006
Št. strani:41 str., 29 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10423 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16561126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1332
Število prenosov:314
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:domestic trade, purchasing, decision making, choice, marketing, trademarks, satisfaction, loyalty, non-alcoholic beverages, coffee, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj