izpis_h1_title_alt

Oglaševanje in evangelizacija : magistrsko delo
ID Zupančič, Marko (Avtor), ID Globokar, Roman (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,70 MB)
MD5: 842736B48E3989424F3E158D8686FC57

Izvleček
Oglaševanje je proces, katerega namen je informirati ljudi o določenih produktih ali storitvah in jih končno prepričati, da omenjene produkte ali storitve tudi uporabljajo. Namen evangelizacije pa je ljudi približati Kristusu, da bi ti živeli po njegovem nauku in se zveličali. Oba procesa imata torej podoben cilj: ljudi pritegniti za nekaj. Kljub številnim razlikam med oglaševanjem in evangelizacijo imata omenjena procesa skupni temelj, ki omogoča, da se drug od drugega učita. Cerkev lahko pri evangelizaciji uporablja številne elemente sodobnega oglaševanja, da tako poveča učinkovitost svojega delovanja. Ob tem pa mora paziti, da svojo vero ne zreducira na stopnjo produkta in da sama ne deluje kot storitvena agencija na trgu religij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglaševanje, evangelizacija, oznanjevanje, etika, trg religij.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zupančič]
Leto izida:2018
Št. strani:VIII, 109 str.
PID:20.500.12556/RUL-103947 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:27-475:659.187(043.2)
COBISS.SI-ID:7972954 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2018
Število ogledov:1509
Število prenosov:258
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertisement and evangelisation
Izvleček:
Advertising is a process that aims to inform people about specific products or services and finally convince them into purchase of these products or services. The purpose of evangelization is on the other hand to bring people closer to Christ so that they may live according to his doctrine and be saved. Both processes therefore have a similar objective: to attract people into something. Despite the many differences between advertising and evangelization, these processes have a common foundation that allows them to learn from each other. In the evangelization, the Church can use many elements of modern advertising in order to increase the effectiveness of its operation. At the same time, it must be careful not to reduce her faith to the level of the product and not to act as a service agency on the religious market.

Ključne besede:advertising, evangelization, annunciation, ethics, religious market.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj