izpis_h1_title_alt

Uporabniška izkušnja pri uporabi sistemov navidezne resničnosti
ID KENDA, TOMAŽ (Avtor), ID Guna, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,67 MB)
MD5: 1C816029482E102978ED4BC312E48A3A

Izvleček
Navidezna resničnost je že relativno stara tehnologija, vendar se je šele v zadnjih nekaj letih začela širiti v širšo javnost, predvsem zaradi nižjih cen strojne opreme in zadostne kvalitete izkušnje. Ker je ta tehnologija nova večini ljudi, me je zanimalo, kako je sprejeta in ali bi kdorkoli sploh bil pripravljen plačati za to tehnologijo. V diplomski nalogi je v prvi polovici opisana kratka zgodovina ter našteta trenutna VR tehnologija, ki nam je na voljo kot potrošnikom. V drugi polovici se osredotoči na testiranju slabosti pri uporabi očal za navidezno resničnost in splošne uporabniške izkušnje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Navidezna resničnost, uporabniška izkušnja, Oculus Rift, simulacijska slabost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103931 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.09.2018
Število ogledov:1288
Število prenosov:449
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:User experience in the use of virtual reality systems
Izvleček:
Virtual reality is a relatively old technology, but it only started spreading to the wider public within the last couple of years, mainly because of lower hardware prices and sufficient user experience. Because this technology is new to most people I wanted to know how it's accepted and if anybody would be willing to pay for it. In the first half of the diploma there's a short description of history and a list of all current VR technologies that are available to the public. The second half of the diploma focuses on testing sickness from using VR headsets and general user experience.

Ključne besede:Virtual reality, user experience, Oculus Rift, simulation sickness

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj