izpis_h1_title_alt

Mobilna igra za učenje programiranja v osnovni šoli
ID KORINŠEK, DENIS (Avtor), ID Bosnić, Zoran (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Nančovska-Šerbec, Irena (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,48 MB)
MD5: 64DA7FB50B7B488A048197B5CADFC21F

Izvleček
Že v zgodnjem otroštvu se začnemo učiti skozi igro. Danes se vse pogosteje učimo s tehnologijami in tudi z računalniškimi igrami. V okviru magistrske naloge smo izdelali mobilno igro, katere cilj je naučiti otroke osnovnih programerskih konceptov in skozi igro razvijati njihove kognitivne spretnosti ter računalniško mišljenje. Izdelali smo metaokolje s katerim se učenci naučijo uporabo konceptov zaporedja ukazov, zank in pogojnih stavkov. S podporo programiranja v več programskih jezikih otrok spozna različne zapise programov. Koncepte lahko zapiše na način gnezdenja blokov, diagrama poteka ali psevdokode v izbranem programskem jeziku. Igra je namenjena učencem v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju. Okolje je predstavljeno s slikovnimi prikazi, animacijami in zvokom, zato je igra primerna tudi za najmlajše otroke. Igro smo analizirali in testirali na vzorcu štirih otrok v njihovem prostem času. Analize so pokazale, da so se otroci med učenjem zabavali in da jim je bil najtežji preskok iz vizualnega programiranja v programsko kodo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenje programiranja za otroke, učenje skozi igro, mobilne igre
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103860 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.09.2018
Število ogledov:1831
Število prenosov:301
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mobile game for learning programming in elementary school
Izvleček:
From birth, children learn through play. Due to advancements in computer science and technology we are increasingly learning with help of those same technologies, which are very much applicable in primary schools, as well. For our master thesis, we developed a mobile game. The goal is to teach children the basic programming concepts and develop their cognitive abilities through play and computer logic thinking. We developed the meta environment which allows children to learn the concepts of a command sequence, loops and if statements. Featuring support for multiple programming languages, a child is able to learn the differences between them. A child is able to write in chain block, flowchart or pseudocode modes in the programming language of choice. The game is designed for children in the second triennium of primary school. The environment is presented with pictures, animations and sound, making it suitable for even younger children. We analysed and tested the game on four children outside the primary school. Analysis showed that children had fun while learning and that the jump from visual programming to programming with code presented the biggest challenge.

Ključne besede:teaching programming in an elementary school, learning through games, mobile games

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj