Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Kariere diplomantov Ekonomske fakultete : diplomsko delo
ID
Vidrih, Marta
(
Avtor
),
ID
Zupan, Nada
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Pahor, Marko
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vidrih2358.pdf
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
človeški kapital
,
delovno mesto
,
kariera
,
spol
,
izobrazba
,
planiranje
,
raziskave
,
analiza
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[M. Vidrih]
Leto izida:
2006
Št. strani:
56 str., 42 str. pril.
PID:
20.500.12556/RUL-10384
UDK:
37
COBISS.SI-ID:
16542182
Datum objave v RUL:
11.07.2014
Število ogledov:
1815
Število prenosov:
174
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VIDRIH, Marta, 2006,
Kariere diplomantov Ekonomske fakultete : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Vidrih. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vidrih2358.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
human capital
,
job
,
career
,
sex
,
education
,
planning
,
research
,
analysis
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Dejavniki, ki vplivajo na kariero diplomantov Ekonomske fakultete
Pomembnost in uporabnost znanja študentov Ekonomske fakultete z vidika podjetij
Vpliv članstva v mednarodni študentski organizaciji AIESEC na uspešno kariero
Timsko delo
Vrednotenje vzdušja na Ekonomski fakulteti med študenti Ekonomske fakultete
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
The career of Slovenian headteacher
USAID/Macedonia secondary education activity
Model samovrednotenja učiteljev
Pomen avtonomije v šolskem sistemu
Nazaj