izpis_h1_title_alt

Prenova informacijskega sistema Komercialne akcije v podjetju Renault Nissan Slovenija, d. o. o.
ID Belič, Blaž (Avtor), ID Žiberna, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,01 MB)
MD5: F5480077CC548A76EB76CADF22446DCD

Izvleček
Velik delež projektov, ki se ukvarjajo z razvojem informacijskih sistemov, se kljub naraščajočim vlaganjem in zavedanjem podjetij o njihovem pomenu konča neuspešno. Nova tehnologija je v podjetju lahko implementirana, ne pa tudi redno in vsakodnevno uporabljena. Implementacija novih informacijskih sistemov se v kar 75 % primerih konča z zamudo. Glavni razlogi za tako velik delež so odpori do sprememb, kar je tudi naravna reakcija ljudi na kakršnekoli spremembe, neuspeli predimplementacijski ukrepi, saj razvoj informacijskih sistemov vpliva na mišljenje in stališča uporabnikov, še preden se ti pričnejo razvijati ter neizvedena/neuspela tehnična izobraževanja delavcev o novem sistemu. Izobraževanje delavcev je glavni predpogoj za učinkovito in pogosto uporabo kakršnihkoli sistemov. V podjetju Renault Nissan Slovenija, d. o. o., so se po 15 letih odločili, da je potrebno posodobiti sistem Komercialne akcije, ki se uporablja za trženje B2B akcij do servisno prodajne mreže Renault in katerega uporabljajo prodajni svetovalci, skladišče ter marketing poprodaje. Ker je ta sistem kompleksen in vpliva na delovni vsakdan celotne poprodaje, je njegova implementacija toliko bolj zahtevna. Cilj naloge je uspešno dokončati projekt ter zagotoviti čim boljšo implementacijo ter pogostost uporabe novega sistema. Rezultat novega sistema Komercialne akcije (KA2) je zmanjšanje administrativnih in ročnih del, izboljšanje uporabniške izkušnje in analitike ter, kar je najpomembnejše, povečanje prodaje nadomestnih delov. Vse to je mogoče le z uspešnim sodelovanjem vseh vpletenih oddelkov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prenova informacijskih sistemov, analiza potreb, odpor do sprememb, sprejemanje informacijskih tehnologij.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103672 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35844957 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2018
Število ogledov:2870
Število prenosov:354
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Renovation of information system Commercial actions at Renault Nissan Slovenia, d. o. o.
Izvleček:
Despite the rising investments and awareness of companies about the importance of the development of information systems, large shares of such projects end unsuccessfully. New technology can be implemented in the company, but not regularly used on a daily basis by employees. In 75% of cases, the implementation of new information systems is overdue. The main reasons for such a large share of unsuccessfully completed IT development projects are resistances to change, which is also a natural reaction of people to any change. The second reason is failed implementation of pre-implementation measures, as the development of information systems impacts on users' opinions and views even before they begin to be developed. The third reason is unsuccessful technical training of employees about the new tool. The education of workers is a major prerequisite for effective and frequent use of any systems. After 15 years, at Renault Nissan Slovenija d.o.o. they finally realized that it is necessary to update the system of Commercial actions, which is used to create B2B »Push« campaigns for Renault authorized network and is used by salesmen/sales personnel in the company, warehouse and marketing After sales. Since this system is complex and affects the everyday life of the entire After sales department, its implementation is all the more demanding. The goal of the project is to successfully complete the project and to ensure the best possible implementation and frequency of using the new system. Output of the new Commercial action system (KA2) is to reduce the scale of manual work, improve user experience and analytics, and most importantly, increase the sales of spare parts. All this is possible only through the successful participation of all involved departments.

Ključne besede:renovation of information systems, needs’/demand analysis, resistance to change, accepting new technologies

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj