izpis_h1_title_alt

Identifikacija in analiza oglasnih člankov
ID PIČULIN, KRISTJAN (Avtor), ID Sadikov, Aleksander (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (977,66 KB)
MD5: B97AFC430B029E97E04322F449B131A6

Izvleček
Za diplomsko nalogo sem ustvaril program, ki prepoznava ali je spletni članek oglas ali pravi članek in tudi analiziral rezultate, ki jih je program dal. Analiziral sem, zakaj program določene članke označi kot prave članke ali oglase, zakaj nekatere članke narobe označi in kaj najbolj vpliva na njegovo delovanje. Zanimalo me je predvsem, kako ločiti navadne članke od oglasov. Program sem ustvaril v programskem jeziku python. Uporabil sem knjižnice selenium, pyqt, sklearn in podobne. Dosegel sem kar dobro in uspešno delovanje programa glede na moje cilje ter odkril mnogo zanimivega glede oglasov in novic.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strojno učenje, oglasi, oglaševanje, SVM, Naivni Bayes, SGD, TF-IDF
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-103532 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2018
Število ogledov:994
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Discovery and analysis of advertisements from textual data
Izvleček:
For my thesis i made a program, that recognizes if a web article is a pai advertisement or if it is a real news article and also analized the results that were made by the program. I analized why articles are classified the way they are, why are some articles misclassified and what things affect how program is recognizing articles. I was especially interested in a way to separate news articles and advertisements. The program was made in Python programming language. I used libraries such as: pyqt, sklearn and similar. I was quite successful in making the program work the way i wanted and i also found out many interesting things about articles and advertisements.

Ključne besede:machine learning, paid articles, advertisement, SVM, Naive Bayes, SGD, TF-IDF

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj