Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Igra generirana na osnovi podane glasbe
ID
VATOVANI, TADEJ
(
Avtor
),
ID
Peer, Peter
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,29 MB)
MD5: 90702963F6A425F0DC8315C7B628F588
Galerija slik
Izvleček
V diplomski nalogi se ukvarjamo s problemom, kako iz pesmi izluščiti informacije, ki bi jih lahko nato uporabili v računalniški igri. Pri tem gremo čez osnove procesiranja signalov, kako transformirati podatke v frekvenčno domeno preko hitre Fourierjeve transformacije in kako le-te uporabljamo in razumemo. Nato opišemo nekatere algoritme, ki se jih uporablja pri zaznavanju nastopov tonov in našo implementacijo ter izboljšavo enega od teh algoritmov. Po pregledu algoritmov, ki smo jih uporabili za interpretacijo pesmi, nato predstavimo, kako se jih uporablja v igri. Ko končamo z opisom igre in njeno implementacijo, še ocenimo, kako uspešni smo bili v našem zadanem cilju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
glasba
,
Unity
,
C#
,
igra
,
3D
,
vizualizacija
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-103199
Datum objave v RUL:
14.09.2018
Število ogledov:
1601
Število prenosov:
161
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VATOVANI, TADEJ, 2018,
Igra generirana na osnovi podane glasbe
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=103199
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Song based generated game
Izvleček:
In the thesis we aim to analyze a song and gain information with which we can build a video game. We first go through the basics of signal processing, transforming data into the frequency domain through the fast Fourier transform and how we can use and interpret the data. After that we describe the main algorithms that are currently used for onset detection and how we implemented and improved one of them. Then we show how we used our results in a video game. When we are finished describing our implementation and the game, we go through the feedback we gained from our players and evaluate how successful we were.
Ključne besede:
music
,
Unity
,
C#
,
game
,
3D
,
visualization
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Livestock-associated methicillin-resistant Staphylococcus aureus
QAC resistance genes in ESBL-producing E. coli isolated from patients with lower respiratory tract infections in the Central Slovenia region—a21-year survey
Genomic insights into Salmonella Choleraesuis var. Kunzendorf outbreak reveal possible interspecies transmission
Escherichia coli bacteriocins
Benzamide derivatives targeting the cell division protein FtsZ
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Genomic insights into the Mycobacterium kansasii complex
Non O157:H7 avian pathogenic Shiga toxin-producing Escherichia coli isolated from lesions on broiler chickens in Brazil
Enterohemorrhagic Escherichia coli O157
Cytotoxic factor secreted by Escherichia coli associated with sepsis facilitates transcytosis through human umbilical vein endothelial cell monolayers
Obtenção de peptídeos com capacidade inibitória da ação citotoxigênica das toxinas Stx de Escherichia colia partir de bibliotecas de phage display
Nazaj