izpis_h1_title_alt

Razvoj algoritma za avtonomno pristajanje letal
ID Trojer, Jonas (Avtor), ID Šajn, Viktor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Brojan, Miha (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (39,91 MB)
MD5: 00F2F2D745C94DB4C58F746DC039D086

Izvleček
V delu je predstavljen razvoj algoritma za avtonomno pristajanje letal. Izpeljan je matematični model gibanja masne točke v šestih prostostnih stopnjah ter njegova linearizacija okrog ravnovesne lege leta letala. Na podlagi dobljenih nelinearnih gibalnih enačb je izdelana simulacija leta, ki zajema tudi pomembnejše nelinearnosti aktuatorjev ter zaznaval, kot so omejeno območje delovanja, temperaturna odvisnost, učinki digitalizacije in šum, ter služi kot okolje za razvoj in preizkušanje razvitega algoritma. Podrobneje je raziskan vpliv merilnega šuma na dosegljivo natančnost vodenja in uporaba Kalmanovega filtra za omilitev njegovih učinkov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mehanika leta letal pristajanje letal avtomatsko vodenje simulacije natančnost vodenja merilni šum Kalmanovi filtri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik:[J. Trojer]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102932 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.7.05:681.5(043.2)
COBISS.SI-ID:16427547 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2018
Število ogledov:1013
Število prenosov:231
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of an algorithm for autonomous aircraft landing
Izvleček:
In this thesis the development of an algorithm for autonomous landing of aircraft is presented. First, a mathematical model for the motion of a point mass with six degrees of freedom is derived, along with its linearization about a reference trajectory. Based on these nonlinear equations of motion a flight simulation is designed, that also takes major sensor and actuator nonlinearities, such as limited range of operation, temperature dependency, effects of digitalization and noise into account. It serves as an environment for the development and testing of the proposed algorithm. A more thorough investigation into the influence of measurement noise on the achievable guidance accuracy is undertaken, as well as into the utilization of a Kalman filter for the mitigation of its effects.

Ključne besede:aircraft flight mechanics aircraft landings automatic control simulations control performance measurement noise Kalman filters

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj