izpis_h1_title_alt

Vpliv internega znamčenja na zavzetost zaposlenih
ID Grozde, Aleksandra (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,27 MB)
MD5: 060437A04646FAC91DAC5A55C77F51F6

Izvleček
V diplomskem delu smo analizirali interno znamčenje in zavzetost zaposlenih ter povezanost med obema konstruktoma. Zavzetosti zaposlenih je konstrukt, ki mu organizacije namenjajo vedno več pozornosti, saj se vedno bolj zavedajo njenega vpliva na svojo poslovno uspešnost. To velja predvsem za storitvene dejavnosti, saj je človeški kapital eden izmed pomembnejših virov razlikovanja od konkurenčnih organizacij. Interno znamčenje s svojimi aktivnostmi predstavlja orodje za doseganje zvestobe zaposlenih, njihove identifikacije z organizacijo, zavzetosti ter prenosa obljube blagovne znamke na potrošnike. Zanimalo nas je, ali je posameznik, ki je izpostavljen internemu znamčenju in ga tudi zazna, bolj zavzet oziroma ali ima interno znamčenje pozitiven vpliv na zavzetost zaposlenih. V teoretičnem delu smo analizirali tako konstrukt internega znamčenja kot tudi konstrukt zavzetosti zaposlenih. Prek različne literature in avtorjev smo podali definicije, dejavnike in posledice, nadaljevali pa smo s teorijami, ki združujejo tako interno znamčenje kot tudi zavzetost zaposlenih. Zastavljeno hipotezo – bolj kot posameznik zazna elemente internega znamčenja, bolj je zavzet – smo preverili z anketnim vprašalnikom, ki ga je v celoti izpolnilo 200 oseb. Pozneje smo s pomočjo statistične obdelave zbranih podatkov prišli do ugotovitve, da ima interno znamčenje vpliv na zavzetost zaposlenih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:interno znamčenje, zavzetost zaposlenih, interno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102800 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35807837 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2018
Število ogledov:1635
Število prenosov:302
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of internal branding on employee engagement
Izvleček:
In this thesis we have analysed internal branding and employee engagement as well as the connection between these two constructs. Organizations pay more and more attention to employee engagement due to the importance of the employees for the business performance. Internal branding and its activities are a way to ensure loyalty, identification with the brand and enthusiasm among the employees who transfer the promises of the brand onto the consumers. Through the theoretical part of the thesis we have analysed the construct of internal branding as well as employee engagement. With the help of a diverse bibliography and a variety of authors we have introduced definitions, factors and consequences and continued with the presentation of theories that combine internal branding with employee engagement. To see whether our initial hypothesis could be confirmed we used a survey through which we established the relationships between several variables. With the help of statistical processing of the data we reached the conclusion that internal branding has an influence on employee engagement.

Ključne besede:internal branding, employee engagement, internal communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj