izpis_h1_title_alt

Analiza enolamelne torne sklopke
ID Vozelj, Žak (Avtor), ID Nagode, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šeruga, Domen (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,30 MB)
MD5: 47B621E8C57686BDAF0D7E033968B53E

Izvleček
V delu smo analizirali odziv enolamelne torne sklopke na različne načine vklapljanja. Pregledali smo literaturo in konstruirali sklopko z namenom uporabe na preizkuševališču za sklopke in gonila. Sklopko smo v prvem primeru obremenili s skočno obliko vklopne funkcije in v drugem z linearnim naraščanjem vklopne sile. V obeh primerih je vklopna sila naraščala od ničelne do minimalno potrebne vrednosti. Ugotovili smo, da se je sklopka najhitreje vklopila v primeru skočne oblike vklopne funkcije. Pri linearni obliki vklopne funkcije je bil vklopni čas dvakrat daljši, ob predpostavki, da se je sklopka vklopila ravno v trenutku, ko smo dosegli minimalno potrebno silo vklopa. Če smo sklopko vklapljali z linearno obliko vklopne funkcije, pri tem pa je vklopna sila naraščala zelo počasi, se je sklopka vklopila, preden smo dosegli minimalno silo vklopa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:torne sklopke enolamelna torna sklopka skočna funkcija vklopa linearna funkcija vklopa odzivi konstruiranje
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik:[Ž. Vozelj]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102487 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:621.838.22(043.2)
COBISS.SI-ID:16320795 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2018
Število ogledov:1601
Število prenosov:333
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of a single-phase friction clutch
Izvleček:
In this paper we analysed responses of a single-phase friction clutch to a different type of load increase. After reviewing the literature we constructed the clutch in order to use it at the clutch and gear testing area. Clutch was engaged with two different types of functions. In the first case we engaged the clutch with step function. This led to the shortest time of clutch engagement. In the second case we engaged clutch with linear function. We found out that if the clutch was engaged at the same time as applied force reached minimum value for engagement, the clutch engagement time was exactly two times longer than the shortest time. On the other hand if the linear applied force for clutch engagement was increasing very slowly the clutch could have been engaged before the force reached minimum necessary value for engagement. In both cases the applied force was increasing from zero to the minimum engagement value.

Ključne besede:friction clutches single-phase friction clutch step function of engaging linear function of engaging responses construction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj