izpis_h1_title_alt

Razvoj dvosmerno delujoče torne zapore za zapornico
ID Delević, Uroš (Avtor), ID Klemenc, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,81 MB)
MD5: A7439FA46575B668CC2E70A9A20280C1

Izvleček
Diplomska naloga obravnava problem razvoja zavornega sistema za trinožno zapornico. Zavorni sistem naj bi bil preprost, učinkovit, lahek za uporabo in vzdrževanje ter cenovno ugoden. Deloval naj bi v obe smeri vrtenja. Ker torna zavora in torna zapora ne ustrezata omenjenim zahtevam, razvijemo unikaten zavorni sistem s spremembo oblike nihalke torne zapore, tako, da ta učinkovito zavira gibanje v obe smeri. V nadaljevanju določimo obremenitve celotnega zavornega sistemu. Najbolj obremenjen element, pritrdilni zatič, analitično vrednotimo na upogibne in vzvojne napetosti. Učinkovitost delovanja dvosmerne torne zapore tudi analitično preverimo. Izračun velikosti kontaktnega tlaka in napetosti v nihalki v stiku torne plošče nihalke izvedemo z numerično analizo po metodi končnih elementov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:torna zapora, torna zavora, pritrdilni zatič, trdnostna analiza, numerična analiza, metoda končnih elementov
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Delević]
Leto izida:2018
Št. strani:XII, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-102248 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:519.61:62-597.7(043.2)
COBISS.SI-ID:16166171 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.07.2018
Število ogledov:2508
Število prenosov:586
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a dual friction blocking device for a ramp
Izvleček:
This thesis examines the problem of developing a dual braking system for a three-legged ramp. The braking system should be simple, easy to use and to maintain and also reasonably priced. It ought to work in both ways of rotation. Since nor conventional friction blocking device nor a conventional friction brake meet these criteria, we developed a unique braking system by changing the shape of friction blocking device's pendulum. Next, we determined the load in the entire braking system. Using analytic stress analysis, we quantitatively determined the size of bending and torsional stress in the system's most loaded element−the fixing pin. Thereafter, we determined the braking efficiency of the dual friction blocking device. Numerical analysis with the finite element method was then performed to determine the intensity of contact pressure and stress in the pendulum, when the latter is in contact with a moving surface.

Ključne besede:friction blocking device, friction brake, fixing pin, stress analysis, numerical analysis, finite element method

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj