izpis_h1_title_alt

Uporaba računalniške animacije pri digitalnem pripovedovanju zgodb
ID Murn, Maja (Avtor), ID Zajc, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,40 MB)
MD5: 3F9D38A9044F26EDFA4E290DD66B441D

Izvleček
Diplomsko delo obravnava digitalno pripovedovanje zgodb pri pouku, kjer se bolj natančno v določenem poglavju posvetimo multimedijski podpori učiteljem in vzgojiteljem. Cilj diplomske naloge je pregledati različna orodja in tehnike, ki so primerna za uporabo računalniške animacije pri digitalnem pripovedovanju zgodb. Moja ciljna publika skozi diplomsko nalogo sta učiteljici/vzgojiteljici ter otroci. Diplomsko delo se razdeli na teoretični del in praktični del. Teoretični del poda značilnosti digitalnega pripovedovanja zgodb ter tehnike računalniške animacije. V praktičnem delu je predstavljen celoten proces izdelave računalniške animacije. Skupaj z vzgojiteljico sva dorekli scenarij animacije o učenju matematike za otroke v predšolskem obdobju. Končni izdelek animacije je bil predstavljen v vrtcu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:animacija, 2D animacija, digitalno pripovedovanje zgodb, GoAnimate, animirani video
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101586 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.06.2018
Število ogledov:2065
Število prenosov:398
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital storytelling using computer animation
Izvleček:
The diploma thesis deals with digital storytelling in classrooms, where we devote particular attention to multimedia support to teachers and kindergarten educators. The goal of the thesis is to examine the appropriate tools and techniques of computer animation in digital storytelling. My target audiences throughout the thesis are teachers/kindergarten educators and children. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part gives the approaches to digital storytelling and computer animation techniques. The practical part presents the animation process. Together with the educator, we have selected learning mathematics for children in the pre-school age. The final animation was presented in the kindergarten.

Ključne besede:animation, 2D animation, digital storytelling, GoAnimate, animation video

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj