izpis_h1_title_alt

ANALIZA MOTIVACIJSKIH DEJAVNIKOV IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA DELOVNIH MESTIH V IZBRANI ORGANIZACIJI
ID TRDIČ, TANJA (Avtor), ID Kozjek, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,20 MB)
MD5: A58629F50A2D0F74B3C5E81F48C01C6C

Izvleček
Za vsako organizacijo, delovno skupino, je človek s svojim znanjem in motiviranostjo najpomembnejši ustvarjalec. Individualne osebne zahteve v medsebojni interakciji ustvarjajo vzdušje, ki je pomembno tako za posameznika kot za organizacijo. Pritiski delodajalca slabšajo počutje zaposlenih, ker dobijo občutek nemoči, postanejo neproduktivni, doživljajo negativni stres in izgorelost. Zadovoljstvo zaposlenih dviga ugled organizacije. Zelo pomembno je, da organizacija proučuje vzdušje zaposlenih. Namen diplomskega dela je bil z anketiranjem proučiti zadovoljstvo zaposlenih v izbrani organizaciji in dejavnike, ki jih spodbujajo, da v njej delajo, ter raziskati, kakšni so medosebni odnosi. Rezultati raziskave kažejo, da je večina sodelujočih v raziskavi dovolj motiviranih za svoje delo. Prav toliko jih je potrdilo, da je sodelovanje med sodelavci strokovno in profesionalno, a hkrati potožilo, da primanjkuje medosebne povezanosti. Organizaciji bi koristilo, ko bi za svoje zaposlene vsaj enkrat letno poskrbela za krepitev timskega duha (''team building''), zagotovila večjo obveščenost, spodbujala komuniciranje med zaposlenimi in priredila več izobraževanja o medosebnih odnosih. Organizacija se mora zavedati, da je treba k večanju zadovoljstva zaposlenih pristopiti postopno in na osnovi kakovostnih informacij. Le na tak način je mogoče prizadevanje in delovanje za večje zadovoljstvo zaposlenih usmeriti tako, da postanejo pričakovani rezultati in cilji tudi dosegljivi. V zaposlene je treba verjeti in zaupati v njihove sposobnosti. Pri opravljanju dela naj čutijo podporo svojih nadrejenih. Sistem nagrajevanja v organizaciji mora biti predvsem pravičen.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo zaposlenih, motiviranje, motivacijski dejavniki, medosebni odnosi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101224 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.05.2018
Število ogledov:1823
Število prenosov:749
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF MOTIVATION FACTORS AND SATISFACTION OF EMPLOYEES AT WORKPLACE IN A SELECTED ORGANIZATION
Izvleček:
For each organization, a working group, an employee with his knowledge and motivation is the most important creator. Individual personal requirements in interaction create an atmosphere that is important for both, the individual and the organization. The employer's pressures impair the well-being of employees, they feel powerless, unproductive, experience negative stress and burnout. Employee satisfaction raises the reputation of the organization. It is very important that the organization studies the atmosphere of employees. The purpose of the diploma thesis was to examine the satisfaction of the employees in a selected organization, and the factors that encourage them to work in it, and to explore the interpersonal relationships. The results of the research show that the majority of participants in the survey are motivated enough for their work. It was so confirmed by the fact that cooperation between colleagues is considered professional, but at the same time it has been stressed that there is a lack of interpersonal connections. It would be useful for the organization to organize at least once a year team building for its employees, provide more information, encourage communication among employees and assure more education on interpersonal relationships. The organization should be aware that – to increase employee satisfaction – gradual approach is needed and good quality information should be provided. Employees need to be trusted and felt supported by their superiors. The system of remuneration in the organization must be primarily fair.

Ključne besede:employee satisfaction, motivation, factors of motivation, interpersonal relationships

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj