izpis_h1_title_alt

Vedenje porabnic pri nakupu kozmetičnih izdelkov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bracović Strmec, Inja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bracovic_strmec791.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Bracović Strmec]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 25, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-101085 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24420838 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:2084
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Behavior of female consumers when buying cosmetic products
Ključne besede:marketing, cosmetics, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj