izpis_h1_title_alt

Vloga kakovosti pri trženju storitev : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Gašperšič, Klavdija (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/gaspersic787.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, storitve, kvaliteta, poslovno komuniciranje, meritve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Gašperšič]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 22, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-101082 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24365030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:830
Število prenosov:144
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Importance of quality in services marketing
Ključne besede:marketing, services, quality, business communication, measurements, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj