izpis_h1_title_alt

Internacionalizacija modne blagovne znamke Gap v Makedoniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Hristova, Viktorija (Avtor), ID Vuchkovski, Davor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/hristova782.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Makedonija, tekstilna industrija, trgovinsko podjetje, Gap, internacionalizacija, mednarodno poslovanje, franchising, tveganje, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Hristova]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 28, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-101076 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:24358374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:993
Število prenosov:191
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internationalization of the fashion brand GAP in Macedonia
Ključne besede:Macedonia, textile industry, commercial enterprise, Gap, internationalization, international business, franchising, risk, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj