izpis_h1_title_alt

Etika v prikritem oglaševanju : analiza vpliva prikritega oglaševanja na nakupe odločitve
ID Lesjak, Katja (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/lesjak765.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, poslovno komuniciranje, regulacija, etika, raziskave, analiza, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Lesjak]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 22, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-101065 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24321510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1131
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ethics in subliminal advertising: an analysis subliminal advertising influence on consumer behavior
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, business communication, regulation, ethics, research, analysis, consumer behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj