izpis_h1_title_alt

Vloga družbenega medija Instagram pri nakupnem vedenju porabnikov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bajc, Ana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bajc733.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbeni mediji, Instagram, trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bajc]
Leto izida:2017
Št. strani:I, 27, I, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-101030 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:24211686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1656
Število prenosov:201
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of the Instagram social medium in consumer buying behavior
Ključne besede:social media, Instagram, marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj