izpis_h1_title_alt

Analiza trženja preko vplivnežev v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Meglič, Eva (Avtor), ID Slavec Gomezel, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/meglic727.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, mediji, blagovne znamke, identiteta podjetja, socialne mreže, družbeni mediji, primeri, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Meglič]
Leto izida:2017
Št. strani:I, 22, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-101026 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24205286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1334
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of influencer marketing in Slovenia
Ključne besede:Slovenia, marketing, media, brands, corporate identity, social network, social media, cases, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj