izpis_h1_title_alt

Vpliv virov informacij na mlade pri nakupu mobilnega telefona : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bardutzky, Urška (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bardutzky717.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, informacije, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, mobilna telefonija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Bardutzky]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 28, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-101016 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24197350 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:973
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:The impact of information source on young consumers' purchase of mobile phone
Ključne besede:marketing, information, consumer behaviour, purchasing, decision making, mobile telephony, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj