izpis_h1_title_alt

Pomen kartic zvestobe za porabnike : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bohinjec, Urška (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bohinjec686.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, lojalnost, zadovoljstvo, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Bohinjec]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 29, I, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-100985 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24110566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1492
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of loyalty cards for consumers
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, loyalty, satisfaction, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj