izpis_h1_title_alt

Ugotavljanje razumevanja pojmov iz ravninske geometrije pri petošolcih
ID Janc, Anja (Avtor), ID Hodnik Čadež, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5061/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Geometrija je matematična veda, ki jo je razvil človek, da bi lažje razumel prostor, oblike in svet okoli sebe. Pri obravnavi geometrije se skozi proces učenja nenehno srečujemo z različnimi geometrijskimi pojmi, ki predstavljajo pomemben del učenja in poučevanja geometrije. Razumevanje le-teh je ključnega pomena za usvajanje geometrijskega znanja in z njim povezanih določenih postopkov in strategij pri reševanju geometrijskih nalog. V teoretičnem delu magistrskega dela so predstavljeni geometrijski pojmi, ki jih učenci spoznajo do 5. razreda osnovne šole ter teorije učenja in poučevanja, med katerimi je posebej izpostavljena teorija poučevanja in učenja geometrijskih pojmov po van Hielu. V empiričnem delu magistrskega dela je predstavljena raziskava, s pomočjo katere smo ugotavljali razumevanje izbranih pojmov iz ravninske geometrije pri izbranem vzorcu petošolcev. Zanimalo nas je, v kolikšni meri petošolci poznajo pojme in simboliko izbranih geometrijskih vsebin in v kolikšni meri pri teh pojmih dosegajo opisno stopnjo glede na van Hielove stopnje razumevanja geometrije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:matematika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-100957 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11985737 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.05.2018
Število ogledov:908
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Identification of fifth graders' understanding of selected concepts from plane geometry
Izvleček:
Geometry is a mathematical science developed by humans to better understand space, shapes and the world around them. In course of dealing with geometry through the teaching process we are continuously faced with various geometric terms representing an important part in learning and teaching geometry. Their understanding is of crucial importance in acquiring geometric knowledge and certain of its related procedures and strategies at doing geometric exercises. The theoretical part of this master’s degree thesis presents geometric terms students are acquainted with from the fifth grade of primary school as well as learning and teaching theories, among which teaching and learning theory of geometric terms by van Hiele is particularly pointed out. The empiric part of the master’s degree thesis presents the research with the help of which we were finding out the understanding of the selected terms from the plane geometry with a chosen sample of fifth graders. We were interested to know to what extent fifth graders know the terms and symbols of the selected geometric topics, and to what extent they achieve the described level at these terms according to van Hiele’s degrees of geometry understanding.

Ključne besede:mathematics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj