izpis_h1_title_alt

Alternativne oblike trženjskega komuniciranja v mikro in malih podjetjih : magistrsko delo
ID Polenšek, Anja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/polensek2835-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, majhna podjetja, poslovno komuniciranje, elektronsko trženje, socialne mreže, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Polenšek]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 62, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-100467 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24394982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1639
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Alternative marketing communication tools in micro and small businesses
Ključne besede:marketing, small enterprises, business communication, electronic marketing, social network, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj