izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega vedenja kupcev v trafikah : magistrsko delo
ID Erjavec, Urša (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/erjavec2763-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prodajalna, tisk, tobačna industrija, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Erjavec]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 60, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-100364 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24189158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:2113
Število prenosov:170
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of purchase behaviour of kiosk customers
Ključne besede:shops, press, tobacco industry, purchasing, decision making, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj