izpis_h1_title_alt

Vedenje slovenskih porabnikov pri nakupu luksuznih avtomobilov v času recesije : magistrsko delo
ID Pelhan, Barbara (Avtor), ID Vahčič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pelhan5089.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, ekonomija blaginje, bogastvo, avtomobili, nakup, odločanje, zadovoljstvo, primeri, recesije, Slovenija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pelhan]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 73, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-100037 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:23978470 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:1091
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The purchasing behavior of Slovenian consumers of luxury cars in the recession
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, welfare economics, wealth, cars, purchasing, decision making, satisfaction, cases, recessions, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj