izpis_h1_title_alt

Razvoj trženjske strategije za lansiranje novega izdelka : primer Flaviar
ID Muzga, Saša (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/muzga4818.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, novi proizvodi, pospeševanje, pospeševanje prodaje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, oglaševanje, case study, podjetje, Flaviar
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Muzga]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 78, I, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-100008 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24039142 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:2076
Število prenosov:371
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategy development for a new product launch: the case of Flaviar
Ključne besede:marketing, new products, promotion, sales promotion, business communication, marketing strategy, advertising, case study, enterprises, Flaviar

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj