1. Spodbujevalno učenje na problemu vozička s palicoTom Vodopivec, 2011, diplomsko delo Ključne besede: spodbujevalno učenje, krmilni sistem vozička s palico, ovrednotenje algoritmov, metoda vrednotenja uspešnosti, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,13 MB) |
|
3. FighterZero : pristop samo-igranja za učenje igranja pretepaške igre z globokim spodbujevalnim učenjemMatej Vitek, 2018, magistrsko delo Ključne besede: umetna inteligenca, inteligentni agent, igre, samo-igranje, globoko učenje, spodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo, nevronske mreže, razvoj iger Celotno besedilo (datoteka, 1,96 MB) |
|
|
|
7. Medmrežno merilno okolje za večagentno spodbujevalno učenjeJernej Puc, 2021, magistrsko delo/naloga Ključne besede: simulacijsko okolje, večagentni sistem, večigralske igre, medmrežne igre, razvoj iger, umetna inteligenca, umetne nevronske mreže, globoko učenje, posnemovalno učenje, spodbujevalno učenje, samo-igranje Celotno besedilo (datoteka, 7,38 MB) |
|
|
|