1. Prirejanje dogodkov kot oblika komunikacije podjetja z okoljemBoštjan Hribovšek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, promocija, dogodek, planiranje, raziskave, kreativnost, vrednotenje, razstave, sejmi Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Reorganizacija podjetja Ljubljanski sejem, d.d.Katarina Stadler, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, sejmi, podjetje, Ljubljanski sejem, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, organizacija, prestrukturiranje, spremembe, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Trženje v cestnem blagovnem transportuNina Štrajhar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: transport, cestni promet, tovorni promet, trženje, ponudba, povpraševanje, poslovno komuniciranje, sejmi, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza zadovoljstva razstavljavcev na Ljubljanskem pohištvenem sejmuVida Kožar, 2004, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, storitve, sejmi, razstave, marketing mix, pohištvena industrija, EU, Slovenija, zadovoljstvo, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Analiza problematike sejemske dejavnosti Slovenije v primerjavi z državami EU in izven njeMelita Bajić, 2006, specialistično delo Ključne besede: storitve, sejmi, klasifikacija, mednarodne primerjave, EU, svet, Slovenija, karakteristike, podjetje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
8. Analiza sejemske dejavnosti v SlovenijiUroš Pohlin, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, sejmi, trženje, ponudba, nakup, prodaja, dobavitelji, pogajanje, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Vpliv spletnega kadrovanja na kadrovanje slovenskih podjetij v letih 2002 - 2012Aleš Zaletel, 2013, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trg delovne sile, zaposlovanje, informacijska tehnologija, Internet, kadri, sejmi, spremembe, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |