|
|
|
4. Vizualizacija algoritma minimax na primeru igre nimMatjaž Tramte, 2013, diplomsko delo Ključne besede: igra nim, načelo minimax, alfa-beta rezanje, igre dveh igralcev, vizualizacija algoritmov, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Primerjava algoritmov za računalniško igranje namizne igre GobbletAndreja Kropivšek, 2014, diplomsko delo Ključne besede: Gobblet, namizna igra, algoritem minimaks, alfa-beta rezanje, hevristična ocenjevalna funkcija, metoda drevesnega preiskovanja Monte Carlo, patologija minimaksa, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Determination of minimal cutting speed by flailing potato vinesTone Godeša, 2004, izvirni znanstveni članek Ključne besede: rezanje krompirjevke, krompir, strižna trdnost, modul elastičnosti, rezalna hitrost, prosta rez, solanum tuberosum, potatoes, stalks, cutting implements, equipment, harvesting, root harvesters, technical properties, mathematical models, cutting speed Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Selekcija v skupinskih modelih z odločitvenimi drevesiDARJAN OBLAK, 2016, diplomsko delo Ključne besede: skupinski modeli, odločitvena drevesa, selekcija v skupinskih modelih, rezanje skupinskih modelov, tanjšanje skupinskih modelov, bagging, naključni gozdovi, ekstremno naključni gozdovi Celotno besedilo (datoteka, 1,02 MB) |
|