|
2. Podoba podjetnika v slovenskem medijskem prostoruŠpelca Imperl, 2010, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, podjetnišvo, podjetnik, razvoj, novinarstvo, tisk, kultura, analiza, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Porabniški trendi kot vir iskanja novih poslovnih priložnosti in preveritev priložnostiUrška Ivančič, 2012, magistrsko delo Ključne besede: podjetnišvo, podjetje, trg, potršnik, trendi, poslovni plani, tržnea alaniza, tržne raziskave, trženje, produkcija, strategija, management, kadri, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Vpliv certifikata o usposobljenosti računovodje na zaznavo kakovosti storitev računovodskih servisovNeža Štumberger, 2013, magistrsko delo Ključne besede: računovodstvo, stroitve, kvaliteta, aktivnosti, podjetje, podjetnišvo, zakonodaja, regulacija, certifikat Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Merjenje uspešnosti poslovanja v dinamičnem okolju - evolucijski in trajnostni vidik sodobnih sistemov merjenja uspešnosti poslovanjaAljaž Trenta, 2017, magistrsko delo Ključne besede: podjetnišvo, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, meritve, sistemi, dinamika, trendi, case study, šport Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Pomen organizacijske podpore za notranje podjetništvoMaja Rauter, 2016, magistrsko delo Ključne besede: notranje podjetnišvo, modeli, organizacija, inovativnost, kultura podjetja, strategija, organizacijske strukture, motiviranje, nagrajevanje, mentorstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza povezave med davčnimi olajšavami in investicijami slovenskih podjetijDarja Zabavnik, 2018, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetnišvo, podjetje, investicije, davčne olajšave, davki, politika, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |