1 - 3 / 3 1 |
1. Do statistične pismenosti skozi igro: primer razvoja večigralske izobraževalne mobilne igre "Junaki Slovenije" Dominik Bašelj, 2018, master's thesis/paper Keywords: igralne mehanike, igrifikacija, izobraževalne igre, mobilne aplikacije, načrtovanje in dizajn, resne igre, statistična pismenost, uporabniška izkušnja |
2. Razvoj prototipa uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo za integrirano zbiranje anket in senzorskih podatkov na mobilnih napravah Anita Amidžić, 2018, bachelor thesis/paper Keywords: mobilna aplikacija, uporabniški vmesnik, načrtovanje in dizajn, prototip, smernice |
3. Načrtovanje metode DFMEA za razvoj in izdelavo visokotlačnega livarskega orodja Enej Vuk, 2023, master's thesis Keywords: visokotlačno litje, livarsko orodje, načrtovanje in razvoj, dizajn, načrtovanje za izdelavo, analiza možnih napak dizajna izdelka in njihovih posledic, obvladovanje tveganj |