|
2. Uporaba tehnologije XNA v razvoju iger za sistem Windows PhoneMatej Terdič, 2013, diplomsko delo Ključne besede: razvoj mobilne igre, tehnologija XNA, knjižnica MonoGame, Windows Phone, tower defense, iskanje poti, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Indie game developmentRok Črešnik, 2013, diplomsko delo Ključne besede: neodvisen razvoj iger, mobilne igre, iOS, Objective-C, cocos2d, Box2D, mobilne naprave, monetizacija, viralnost, animacije, zvok, detekcija kolizij, razrešitev kolizij, socialna omrežja, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Primerjava orodij Unity3D in Construct 2 za razvoj iger za mobilne platformeJernej Plohl, 2014, diplomsko delo Ključne besede: Unity, Construct, mobilne igre, igralni pogon, Android, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
9. Do statistične pismenosti skozi igro: primer razvoja večigralske izobraževalne mobilne igre "Junaki Slovenije"Dominik Bašelj, 2018, magistrsko delo/naloga Ključne besede: igralne mehanike, igrifikacija, izobraževalne igre, mobilne aplikacije, načrtovanje in dizajn, resne igre, statistična pismenost, uporabniška izkušnja Celotno besedilo (datoteka, 4,71 MB) |
|