1. Uporaba prilagojene Hojeve metode za ocenjevanje spletnih strani nacionalnih turističnih organizacijMatej Draksler, 2003, master's thesis Keywords: trženje, komuniciranje, modeli, storitve, marketing mix, case study, turizem, elektronsko trženje, Internet, case study, Slovenija, potovalni uradi Full text (outside link) |
2. E-marketing mix for internet pure-play businessSandra Bevec, 2007, undergraduate thesis Keywords: trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, marketing mix, odnosi s strankami, lojalnost, modeli, analiza Full text (outside link) |
|
4. Etične percepcije potrošnikov v viralnem marketinškem komuniciranjuPina Javernik, Klement Podnar, Zlatko Jančič, 2011, original scientific article Keywords: podjetja, komuniciranje, marketing, tržno komuniciranje, poklicna etika, računalniška omrežja, internet (računalniško omrežje) Full text (outside link) |
5. Internet marketingDave Chaffey, Richard E. Mayer, Kevin James Johnston, Fiona Ellis-Chadwick, 2000, manual Keywords: poslovanje, Internet, uporaba računalnika, marketing, strategija trženja, trženje, informacije, tržno planiranje, tržne poti, tržna struktura, WWW, promocija, elektronsko poslovanje, elektronski denar, uspešnost poslovanja, učinkovitost, prodaja na drobno, prihodnost, predvidevanje, razvoj, poslovne odločitve, business, Internet, marketing, computer application, marketing strategy, informations, marketing planning, marketing channels, marketing structure, World Wide Web, promotion, electronic commerce, electronic transactions, success of business operation, efficiency, retail sale, future, forecasting, development, business decision-making Full text (outside link) |
6. Financial Times marketing casebookLevela Rickard, Kit Jackson, 2000, higher education textbook Keywords: potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, poraba, komuniciranje, trženje, tržna analiza, segmentacija, tržne raziskave, tržna struktura, strateško planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, prodaja, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, direktno trženje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, internet, računalniške mreže, tržni mehanizem, učbeniki, primeri, case study, consumerism, customer, consumer psychology, communication, market analysis, segmentation, marketing research, market structure, marketing, strategic planning, advertising, sale, sales promotion, personal selling, direct marketing, international business, international marketing, internet, computer networks, international business operation, market mechanism, textbooks, cases, case study Full text (outside link) |
7. Primerjava učinkovitosti klasičnega in tehnološko podprtega poslovnega komuniciranjaPeter Podhostnik, 2014, master's thesis Keywords: communications, business communication, information technology, meetings, pogajanja, Internet, electronic marketing, research, analysis Full text (outside link) |
|
9. PRAVNA UREDITEV SPLETNEGA ZASLUŽKA IN SPLETNE TRGOVINE V SLOVENIJIIrma Samantha Knez, 2019, master's thesis/paper Keywords: spletni zaslužek, spletna trgovina, spletno poslovanje, podjetje, internet, podjetniško pravo, gospodarsko pravo, pravo Republike Slovenije, družba z omejeno odgovornostjo, samostojni podjetnik, mrežni marketing. Full text (file, 1,64 MB) |
|