|
2. Vpliv nenaslovljene pošte v zvezi s prehrambenimi izdelki na nakupno vedenje porabnikovBojana Vojska, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, prodaja, nakup, PTT, prehrana, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje JugoslavijeKlemen Pipan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava tires, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, izvoz, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, direktno trženje, promocija Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Interaktivni mediji v tržnem komuniciranjuMateja Perenič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, oglas, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, pospeševanje prodaje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Dejavniki zadovoljstva zavarovalnih zastopnikov Adriatica v poslovni enoti LjubljanaGorazd Bedenčič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, Adriatic, kadri, direktno trženje, motiviranje, uspeh, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletuAljoša Jenko, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, tipi, ekonomska rast, sredstva javnega obveščanja, inovativnost, cena, efektivnost, direktno trženje Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. SMS oglaševanje kot oblike interaktivnega oglaševanjaAna Praprotnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, oglas, direktno trženje, mobilna telefonija, standardi, etika, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Upravljanje odnosov s kupci knjig preko katalogaDamjana Franetič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: knjigotrštvo, trženje, direktno trženje, strategija trženja, katalogi, odnosi s strankami, upravljanje, modeli, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Podjetniški vidik neposrednega odzivnega trženja prek televizijeDanijel Hubman, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, direktno trženje, televizija, organizacija, mednarodne primerjave, baze podatkov, case study, Srednja Evropa, Vzhodna Evropa Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Analiza prodaje Cambridge University Press v Sloveniji, na Hrvaškem ter v Bosni in HercegoviniIza Bertoncelj, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Hrvatska, BIH, zunanja trgovina, uvoz, knjigotrštvo, podjetje, Cambrodge University Press, trženje, direktno trženje, elektronsko trženje, prodaja, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |