1. Vpliv žganih pijač na preživetje bakterij seva Salmonella enteritidis v modelu želodcaLuka Kranjc, 2011, undergraduate thesis Keywords: protimikrobno delovanje, Salmonella enteritidis, žgane pijače, alkoholne pijače, vodka, encian, Gentiana lutea, pelinkovec, Artemisia absinthium, model želodca, umetni želodčni sok, živila, otroška kašica, mleko, jogurt, majoneza, razdeto meso, oslič Full text (file, 803,08 KB) |
2. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, undergraduate thesis Keywords: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Full text (file, 943,29 KB) |
3. Sistemi ravnanja z odpadno embalažo v državah EUJurij Premrl, 2004, master's thesis Keywords: ekonomske teorije, odpadni material, embalaža, management, ekonomska rast, ekologija, EU, zakonodaja, sistemi, tržni delež, case study, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, Slovenija, izvajanje, modeli Full text (outside link) |
4. Analiza organizacije Slovenijavino d.d.Marjan Šmidovnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, Slovenijavino, organizacijske strukture, tehnologija, komunikacije, motiviranje, analiza, kritika Full text (outside link) |
5. Odnos države do alkoholaPetra Vrečar, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, alkoholne pijače, alkoholizem, zdravje, zdravstvo, zgodovina, država, družba, zakonodaja, mednarodne primerjave, EU Full text (outside link) |
6. Tržno komuniciranje in zakonske določbeKlavdija Fijavž, 2003, undergraduate thesis Keywords: trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, oglas, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, regulacija, pravilniki, kodeksi, alkoholne pijače, zdravila, otroci Full text (outside link) |
7. Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženjaBarbara Culiberg, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, neprofitne organizacije, projekti, vodenje projektov, trženje, socialni vidik, mladina, alkoholne pijače, analiza Full text (outside link) |
8. Corporate brand equity valuation in the food and beverage industry in SloveniaJelena Jokanović, 2005, master's thesis Keywords: Slovenija, živilska industrija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, blagovne znamke, vrednotenje, metode, modeli, metodologija, podatki, analiza Full text (outside link) |
9. Premoženje blagovne znamke piva Bandidos v očeh študentovMatija Kodra, 2005, undergraduate thesis Keywords: pivovarstvo, alkoholne pijače, blagovne znamke, trženje, tržne raziskave, potrošnik, zvestoba, zadovoljstvo, kvaliteta, analiza Full text (outside link) |
|