1. Ocena tržne vrednosti enostanovanjske hiše na različnih lokacijahMaja Pavlin, 2013, diplomsko delo Ključne besede: geodezija, UNI, diplomska dela, komunalni prispevek, nezazidano stavbno zemljišče, oglaševana cena, prodajna cena, GIG, graduation thesis, geodesy, GIG, public utilities fee, construction land, advertised price, selling price Celotno besedilo (datoteka, 1,19 MB) |
2. Uporaba različnih vrst podatkov za oceno tržne vrednosti enostanovanjske hiše v občini Mirna PečTjaša Sovič, 2013, diplomsko delo Ključne besede: geodezija, UNI, diplomska dela, GIG, oglaševana cena, prodajna cena, tržna vrednost, enostanovanjska hiša, graduation thesis, geodesy, GIG, advertised price, selling price, market value, single family house Celotno besedilo (datoteka, 1,25 MB) |
3. Razmerje med prodajno ceno in odškodnino zaradi spremembe namembnosti kmetijskih zemljišč v občini LitijaZlato Bešič, 2013, diplomsko delo Ključne besede: geodezija, OG-MO, diplomska dela, VS, prodajna cena kmetijskih zemljišč, raba zemljišč, odškodnina zaradi spremembe namembnosti kmetijskih zemljišč, zakonodaja, graduation thesis, geodesy, OG-MO, selling price of agricultural land, land use, compensation, change of use, Law on Agricultural Land Celotno besedilo (datoteka, 2,27 MB) |
4. Analiza cen zemljišč na različnih razvojnih stopnjah - primer občine ŠentjernejKatarina Kekič, 2013, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, OG-MO, diplomska dela, VS, razvojne stopnje zemljišč, oglaševane cene, prodajne cene, občina Šentjernej, graduation thesis, civil engineering, OG-MO, stage of land development, advertised prices, selling prices, Municipality of Šentjernej Celotno besedilo (datoteka, 2,04 MB) |
5. Financial Times marketing casebookLevela Rickard, Kit Jackson, 2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, poraba, komuniciranje, trženje, tržna analiza, segmentacija, tržne raziskave, tržna struktura, strateško planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, prodaja, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, direktno trženje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, internet, računalniške mreže, tržni mehanizem, učbeniki, primeri, case study, consumerism, customer, consumer psychology, communication, market analysis, segmentation, marketing research, market structure, marketing, strategic planning, advertising, sale, sales promotion, personal selling, direct marketing, international business, international marketing, internet, computer networks, international business operation, market mechanism, textbooks, cases, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |