1. Razvijanje poslovnih strategij za strateško poslovno področje Fiksni telekomunikacijski sistemi SI2000 podjetja IskratelMatjaž Janša, 2002, magistrsko delo Ključne besede: industrijsko podjetje, telekomunikacije, strateški management, poslovna strategija, case study, Slovenija, Iskratel, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Odločitveni model za izbiro sistema orodij za upravljanje s konfiguracijo izdelkovUroš Prelovšek, 2003, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, elektroindustrija, industrijsko podjetje, Iskratel, poslovanje podjetja, proizvodi, upravljanje, odločanje, modeli, tehnologija, informacijski sistemi, metode Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Prenos znanja v podjetju kot del managementa znanjaAljaž Hribernik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: management, podjetje, obvladovanje znanja, človeški kapital, uporaba človeških zmogljivosti, znanje, sposobnosti, modeli, case study, Hewlett-Packard, Pfizer, Telekom, Iskratel Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Vzajemno trženje kot ključ do uspeha na trgih bivše Sovjetske zvezeBojan Vrtač, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Sovjetska zveza, Rusija, trg, zunanja trgovina, trženje, vzajemno trženje, odnosi s strankami, case study, telekomunikacije, industrijsko podjetje, Iskratel Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Uvedba celovitega poslovno informacijskega sistema v mednarodno okolje podjetij v skupni IskratelGašper Kepic, 2006, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovni proces, prestrukturiranje, poslovni sistemi, informacijski sistemi, projekti, mednarodno poslovanje, izvajanje, case study, Slovenija, Iskratel Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza portfelja blagovne znamke Iskratel in predlog nove strategijeAleš Njegovan, 2006, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, podjetje, Iskratel, blagovne znamke, portfolio, hierarhija, strategija, image, usklajevanje, konsolidacija, racionalizacija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Organizacijsko komuniciranje ter usklajevanje med podobo in identiteto organizacijeUroš Jenko, 2009, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, organizacija, identiteta podjetja, image, komuniciranje, raziskave, analiza, case study, Iskratel Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Strateška analiza telekomunikacijskega podjetja IskratelVladimir Korošec, 2011, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, industrijsko podjetje, Iskratel, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, okolje, strategija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|