|
2. Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafikiAleks Huč, 2012, undergraduate thesis Keywords: računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (outside link) |
3. Razvoj poslovnih aplikacij po metodi ScrumMATEJ MURN, 2015, bachelor thesis/paper Keywords: scrum, planning poker, team estimation game, uporabniške zgodbe, agilne metode, razvoj programske opreme, ocenjevanje, točnost ocenjevanja Full text (file, 4,43 MB) |
|
5. Razvoj poslovnih aplikacij po metodi ScrumMatej Murn, 2015, undergraduate thesis Keywords: scrum, planning poker, team estimation game, uporabniške zgodbe, agilne metode, razvoj programske opreme, ocenjevanje, točnost ocenjevanja, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Full text (outside link) |
|
7. Analiza točnosti ocen uporabniških zgodbDOMEN PERENIČ, 2016, bachelor thesis/paper Keywords: agilni razvoj programske opreme, analiza, ocene, planning poker, skram, točnost, team estimation game, uporabniška zgodba Full text (file, 402,29 KB) |
|
|
|