|
|
|
4. Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.Gregor Kobal, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, material, trgovinsko podjetje, Mreža Trading, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, konkurenca, sodelovanje, spori Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Trženjski načrt malega podjetja - GIT COMMERCE, d.o.o.Nataša Trivanović, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, tržno planiranje, tržna analiza, proizvodi, konkurenca, distribucija, problematika, cilj, finančno planiranje, organizacija, kontrola, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Partnerske povezave med proizvajalcem in vulkanizerji kot možna oblika zaščite tržnega deleža domačega proizvajalca avtoplaščevMojmir Ritlop, 2002, specialistično delo Ključne besede: trženje, distribucija, tržne poti, proizvodi, gumarska industrija, Sava Kranj, EU, trg, analiza, Slovenija, partnerstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Analiza in primerjava prodaje med družinskim podjetjem Inki, d.o.o. in malim trgovskim podjetjem Galeb, d.d. v letu 2000Nataša Zidar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, družinsko podjetje, malo gospodarstvo, prodaja, nabava, oblikovanje cene, poslovanje podjetja, analiza, primerjave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Sodobne tržne poti v bančništvu in na primeru Nove Ljubljanske banke d.d.Romana Grad, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bančni sistemi, bančništvo, banke, NLB, bančno poslovanje, trženje, poslovno komuniciranje, telebanking, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |