1. Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženjaBarbara Culiberg, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, projekti, vodenje projektov, trženje, socialni vidik, mladina, alkoholne pijače, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza porabnikov ekoloških izdelkovTina Tavčar, 2013, diplomsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, psihologija potrošnika, raziskave, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza trženjskega spleta nepridobitno naravnane organizacije na primeru Plesnega društva Elite KoperMaja Koblar, 2014, diplomsko delo Ključne besede: neprofitne organizacije, management, trženje, strategija trženja, vrednote, cilj, pozicioniranje proizvoda, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. From car use reduction to ride-sharingBarbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, 2023, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, traffic, ethics, sustainable development Celotno besedilo (datoteka, 1,01 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
7. From words to deedsSimona Stojanova, Mila Zečević, Barbara Culiberg, 2023, izvirni znanstveni članek Ključne besede: consumer, consumer behaviour, ecology, environmental concern, environmental buying behavior, consumer environmental knowledge, perceived consumer effectiveness, perceived personal relevance, mediation Celotno besedilo (datoteka, 597,29 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
9. The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasonsBarbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: consumption, environmental protection, consumer behaviour, moral foundations, air travel, anti-consumption, environmental activism, anticipated guilt, personal responsibility, WOM Celotno besedilo (datoteka, 872,44 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|