Ključne besede: European identity, Evropska identiteta, Evropska unija, Identification, Identifikacija, identiteta, Javnopolitična omrežja, Policy networks, Social capital (Sociology), Socialni kapital (Sociologija)Celotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: marketing, trends, social connection, emotion regulation, social cause-related purchase intentions, young adults, cause-related marketing (CrM), social identity theoryCelotno besedilo (datoteka, 3,79 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: Japanese society, COVID-19, social isolation, social identity, practices of belonging, muen shakai, relationless society, sociocultural factorsCelotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: marketing, consumption, consumer behaviour, cluster analysis, collaborative consumption, eco-consciousness, prosumption, segmentation, social identity theory, subjective normsCelotno besedilo (datoteka, 1,48 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: social work ethics, professional identity, virtue ethics, narrative ethics, discourse analysis, code of ethics, ethics case storyCelotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) Gradivo ima več datotek! Več...