|
|
3. Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezikaIna Rahmanović, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: enseñanza de lenguas extranjeras, estrategias de aprendizaje, estrategias comunicativas, enseñanza de estrategias comunicativas, destreza oral, poučevanje tujih jezikov, učne strategije, komunikacijske strategije, poučevanje komunikacijskih strategij Celotno besedilo (datoteka, 5,12 MB) |
|
5. Vzgojni in izobraževalni vidiki gledališke umetnosti pri poučevanju tujih jezikovPatricija Čamernik, 2018, magistrsko delo Ključne besede: pedagogika, vzgoja, gledališče, poučevanje tujih jezikov, didaktika jezika, tuji jeziki, francoščina, jezikovne metode, pedagoška metodologija, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,31 MB) |
|
7. Didaktične igre pri pouku angleščine na začetku šolanjaSandra Jurić, 2014, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, didaktika, didaktične igre, poučevanje jezikov, angleščina, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,06 MB) |
|
9. Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslostiKlara Zavrl, 2015, diplomsko delo Ključne besede: španščina, izobraževanje starejših, tretje življensko obdobje, učenje tujih jezikov, motivacija, poučevanje španščine, diplomska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,04 MB) |
10. Razvijanje govornega sporočanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikihAndreja Kokošin, 2019, magistrsko delo/naloga Ključne besede: govorno sporočanje, sporazumevalna zmožnost, obrnjeno učenje, Skupni evropski jezikovni okvir, poučevanje tujih jezikov, angleščina kot tuji jezik na ravni B1, italijanščina kot tuji jezik na ravni B1 Celotno besedilo (datoteka, 3,79 MB) |