1. Poslovna tveganja pri prehodu poslovanja podjetja od polproizvodov na končne proizvode (lesnopohištvena industrija)Adela Jazbec, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, lesna industrija, poslovanje podjetja, tveganje, novi proizvodi, proizvodni programi, razvojna strategija, poslovno okolje, trženje, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankamiLea Japelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, razvoj, informacijske poizvedbe, podatki, skladiščenje podatkov, raziskave, izvajanje, tveganje, koristnost, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Mega knjigarna v Ljubljani - trženjska upravičenost naložbeMaja Žagar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, knjigotrštvo, kultura, trgovanje, projekti, vodenje projektov, planiranje, strategija, trženje, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, tveganje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Preučevanje stališč mogočih porabnikov do tajske masažeŠpela Filipič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, storitve, tveganje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Sponzorstvo kot element razvoja podobe blagovne znamkeŽiga Bobinac, 2010, diplomsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, razvoj, sponzorstvo, poslovno komuniciranje, šport, meritve, ocene, tveganje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|