1. Problematika računovodskih informacij v družinskih podjetjihKatarina Valentinčič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, družinsko podjetje, modeli, problematika, poslovno okolje, odločanje, računovodstvo, informacije, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Uporaba tehnologije OLAP v managerskih informacijskih sistemihBlaž Zorman, 2003, diplomsko delo Ključne besede: management, manager, odločanje, poslovno okolje, informacijski sistemi, baze podatkov, skladišča, tehnologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Poslovno modeliranje kot podpora odločanja in oblikovanje celovitih trženjskih rešitev v podjetju Iskratel s primeromŠpela Kern, 2004, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, modeli, odločanje, trženje, poslovno okolje, marketing mix, oblikovanje cene, tržne poti, poslovno komuniciranje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Vpliv različnih dejavnikov na organizacijsko klimo v podjetjuMatej Solce, 2005, specialistično delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, kadri, kultura podjetja, indikatorji, človeški kapital, delovni čas, vodenje, poslovno komuniciranje, odločanje, motiviranje, case study, Slovenija, podjetej Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d.Katja Bahor, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, založništvo, knjigotrštvo, trženje, trg, poslovno komuniciranje, nakup, odločanje, nakupni bon, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Oblikovanje računovodskih informacij za odločanje v podjetjuNataša Prijatelj Petelinkar, 2005, specialistično delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, management, poslovno okolje, računovodstvo, informacije, poročila, odločanje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Analiza koristi sistema poslovne inteligenceMatic Grebenc, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, energetika, podjetje, ELES, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, management, odločanje, informacije, poslovno poizvedovanje, skladiščenje podatkov, znanje, vrednotenje, informacijska tehnologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Pospeševanje prodaje kot element trženjskega komuniciranja v primeru obutveLuka Berger, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, pospeševanje prodaje, raziskave, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |