|
2. Pomen poslovnih daril z zornega kota trženjaMateja Trtnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza uspešnosti poslovanja podjetja Weitnauer Mednarodna trgovina v letu 2000Majda Grošelj Gulić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, trgovinsko podjetje, Weitnauer, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovni izid, poslovna sredstva, poslovna funkcija, financiranje, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza poslovanja podjetja Elektrika d.o.o. v letih 1999 in 2000Darja Bertalanič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, storitve, Elektrika, državno podjetje, elektrogospodarstvo, poslovanje podjetja, poslovna funkcija, analiza, problematika, case study, 1999, 2000 Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Razvijanje poslovnih strategij za strateško poslovno področje Fiksni telekomunikacijski sistemi SI2000 podjetja IskratelMatjaž Janša, 2002, magistrsko delo Ključne besede: industrijsko podjetje, telekomunikacije, strateški management, poslovna strategija, case study, Slovenija, Iskratel, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Analiza poslovanja podjetja Istrabenz plini d.o.o. v letu 2000Erika Zerbo, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, petrokemija, plin, podjetje, Istrabenz plini, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, analiza, poslovna funkcija, kadri, nabava, produkcija, prodaja, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |